marți, 19 august 2014

Ce? N-ai loc? Vaco!

Da, dacă aţi auzit azi pe cineva zbierând asta, eu eram. Şi da, blonda (a se citi proasta), conducea un Mercedes. Şi nu, nu era un Vito. Cu toate acestea, nu m-am putut abţine, pentru că...

Azi circulam frumos, pe un drum cu sens unic, cu trei benzi! Dintre care una, ca întotdeauna, ocupată de un cârd de maşini, staţionând. Mergeam pe călut cam la 30 de cm de bordură, când mă claxonează cineva venind în viteză. N-am avut timp să mă întreb dacă voia să mă duc în Bahlui (apă autohtonă, frumos mirositoare), că mi-a şi răspuns strălucitul cap blond care a răsărit pe geamul maşinii:
- Dă-te mai lângă bordură!
După ce am urlat aiurea, am aşteptat să oprească, dorind să-i spun ca data viitoare să claxoneze şi maşinile care staţionează neregulamentar, ca să se dea la o parte să-i facă ei loc.
Da, şoferi din adorabila Românie, cu plete blonde şi maşină de la mămuca şi tătucu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu